تعمیرات آسانسور

پیمانکار تعمیرات آسانسور

سال ها سابقه کاری نصب و راه اندازی و تعمیرات
تعویض تابلو فرمان دوسرعته و 3VF
نصب تابلو نجات اضطراری
تعویض موتور آسانسور
تعویض فلکه هرزگرد
تعمیر و تعویض گاورنر
تعویض پاراشوت
تعویض بکسل
تعمیر و تعویض درب کابین و طبقات
تعویض قفل ، سنسورها ، مگنت درب بازکن و سایر قطعات
رفع خرابی آسانسورهای قدیمی و جدید
انجام کار با دقت و کیفیت بالا و قیمت مناسب
نصب و راه اندازی انواع آسانسورهای پک،mrl، گیرلس،گیربکس و هیدرولیک
سرویس و نگهداری انواع آسانسور
بازسازی و تزیینات کابین به صورت حرفه ای
تعویض تابلو فرمان های قدیمی شما مناسب با بودجه شما
نصب درایو روی تابلوهای دو سرعته
رفع براده ریزی فلکه ها به صورت تضمینی
تعمیرات انواع موتور گیربکس *
رفع سر و صدا هنگام حرکت تا حد امکان
فروش کلیه قطعات آسانسور کششی و هیدرولیک

ضرورت نوسازی و بهسازی آسانسور

آسانسور تنها وسيله رفت و آمد ترافيکي است که مورد استفاده تمامي گروه سني قرار مي گيرد و عمومي ترين وسيله جابجائي عمودي در جهان است. نظر به اين که لوازم و قطعات مورد استفاده در آسانسورداراي عمر مفيد مخصوصي مي باشند.

ضرورت نوسازی و بهسازی آسانسوربديهي است در صورت استفاده از بهترين و مدرن ترين قطعات ،حتي با داشتن بهترين برنامهتعمیر و بازرسی آسانسور ، تجهيزات از شرايط مطلوب خارج شده و عمر مفيد آنها به اتمام مي رسد.اینجاست که ضرورت نوسازی و بهسازی آسانسور خود نمایی می کند.

مدرنيزاسيون آسانسور یعنی نوسازی و بهسازی و تعمیرات آسانسور که مي تواند ارزش ساختمان شما را با لا ببرد و باعث ايجاد انگيزه هاي جديدي گردد.از جمله مزایای نوسازی و بهسازی آسانسور شامل :

۱- تضمين امنيت و آسايش

آسانسور از معدود وسائل نقيله اي مي باشد که فرمان دادن به آن در اختيار مسافر است و کنترل و توقف آن توسط يک سيستم انجام مي شود و مسافر هيچ نقشي در توقف آن ندارد. لذا بايد ايمن، کارا و مطمئن باشد..

2-مديريت زمان و سرمايه

ممکن است تصميم در مورد اينکه کدام روش مدرنيزاسيون بهترين احساس را در شما بوجود خواهد آورد مشکل باشد.واقيعت اين است که هر کدام از روش هاي فوايد خاص خودشان را دارند.

3- خدمات پس از فروش

بررسي ميزان اعتبار، يک ارزش بسيار آشکار براي تعيين ميزان نياز به مدرنيزاسيون کردن مي باشد. علاقمندي به تجديد اعتبار روشي براي افزايش بازدهي شرکت مي باشد .روش مدرنيزاسيون مي تواند به شما کمک کند تا با تجديد کردن ميزان اعتبار مردم به تجهيزات انتقال عمودي شما، از اين معضل رهائي يابيد.

4-هزينه تحميلی ناشی از کار افتادگی

ما اغلب فکر مي کنيم که هزينه هاي از کار افتادگي فقط در محدوده هزينه هاي تعميرات آسانسور است.با اين وجود در بسياري از ساختمان ها آسانسور نقش مهمي در سطع سرويس و نگهداري بازي مي کند.

5- تاثیر بهسازی بر مسافران

تاثير ساختمان شما به طرز مهمي در احساس افراد نسبت به ارزش آن شرکت دارد و همچنين ارزش قدرت احترام براي سکونت در آن ، آسانسورها و پله هاي برقي در ايجاد اين احساس به طرز قابل توجهي سهيم هستند

.يک آسانسور قديمي، پر سر و صدا و شلوغ با تجهيزات قديمي خشن سواري و داراي لوازم و يا کابين هاي دروني فرسوده همه چيز را قديمي جلوه ميدهدو يک احساس نا مناسب بودن محيط را در مسافران بوجود مي آورد.اين مورد مي تواند تاثير عمده اي بر روي جذابيت ساختمان بگذارد و انعکاس منفي از وضعيت مالي مالک و مستاجر را در پي داشته باشد.

ضرورت نوسازی و بهسازی و تعمیرات آسانسور تاثير مثبتي دارد که نشان مي دهد که برای ساکنین آن ساختمان ارزش قائلید و این ارزش خود شما را نیز بالا می برد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *