جنرال سرویس آسانسور

جنرال سرویس آسانسور


سرویس، تعمیر و نگهداری آسانسور از جمله دغدغه هایی است که کارکنان یا ساکنان یک ساختمان با آن دست و پنجه نرم می کنند. این سرویس ها بهتر است قبل از وقوع ایرادات و مشکلات بیشتر انجام شود تا صرفه جویی های چشمگیری در هزینه ها انجام گیرد.

استفاده از خدمات و مزایای جنرال سرویس آسانسور به عنوان یکی از بهترین راه ها شناخته می شود که اکنون کاربران زیادی در سر تا سر ایران در حال بهره بردن از آن هستند. اگر شما نیز می خواهید بدانید این نوع از سرویس آسانسور چیست و چه مواردی را شامل می شود، ادامه مطلب را دنبال کنید.

لیست قیمت و تعرفه جنرال سرویس

تعداد توقف آسانسور آسانسور مسکونی (ریال) آسانسور اداری (ریال)
۵ توقف ۲۵۰۰۰۰۰ ۳۵۰۰۰۰۰
۶ توقف ۳۰۰۰۰۰۰ ۴۲۰۰۰۰۰
۷ توقف ۳۵۰۰۰۰۰ ۴۹۰۰۰۰۰
۸ توقف ۴۰۰۰۰۰۰ ۵۶۰۰۰۰۰
۹ توقف ۴۵۰۰۰۰۰ ۶۳۰۰۰۰۰
۱۰ توقف ۵۰۰۰۰۰۰ ۷۰۰۰۰۰۰

هزینه هر توقف برای آسانسورهای مسکونی ۵۰ هزار تومان و برای آسانسورهای اداری ۷۰ هزار تومان می باشد.

معرفی جنرال سرویس آسانسور

خیلی خلاصه اگر بخواهیم بگوییم، جنرال سرویس آسانسور مجموع فرآیندی است که شرکت های ارائه دهنده خدمات آسانسوری برای مردم انجام می دهند. سرویس و نگهداری ماهانه شامل عیب یابی و تعمیر شامل خدماتی است که این شرکت ها در دستور کار قرار می دهند. هر یک از این سرویس ها سبب آگاهی مدیران و صاحبان این ساختمان ها می شود تا جهت رفع آن ها پیگیری های لازم را داشته باشند.

البته شاید تصور کنید سرویس آسانسور به همین آسانی ها است، اما چالش هایی بر سر راه تعمیر کنندگان وجود دارد. در وهله اول، یک تعمیرکار باید تجربه کافی برای انجام این کار را داشته باشد. وی باید سال ها در این زمینه فعالیت کند تا مهارت های لازم برای انواع تعمیرات را به دست آورد. این چیزی است که برخی شرکت ها در اجرای آن ناکام می مانند و در نتیجه مشتریان خود را روز به روز از دست می دهند.

مردم معمولا بعد از مشاهده نخستین نقص های فنی و مشکلات یک آسانسور با چنین تیم هایی ارتباط برقرار می کنند، در حالی که همیشه هم نباید این طور باشد. گاهی اوقات این نقص ها در روزها و هفته های اول به خوبی خودشان را نشان نمی دهند و این سبب وقوع مشکلات بیشتر می شود.

به همین جهت، سرویس سالیانه را به کاربران توصیه می کنیم. در این شرایط، فرد یا افرادی به محل مورد نظرتان اعزام شده و تمام قسمت های آن آسانسور را به طور کامل و با حوصله بررسی می کنند.

جنرال سرویس آسانسور
جنرال سرویس آسانسور

انواع تعمیرات جنرال سرویس آسانسور

تفاوتی ندارد آسانسور شما به تعمیرات جزئی یا کلی نیاز داشته باشد؛ در هر صورت می توانید روی تجربه و مهارت شرکت های جنرال سرویس آسانسور حساب کنید. تعمیرات اساسی معمولا شامل تعویض چند قطعه است و احتمالا هزینه های بیشتری را برای مشتریان در بر داشته باشد. در سوی دیگر تعمیرات جزئی صرفا به عیب یابی و رفع ایرادی یکی، دو بخش خلاصه می شود و زمان کمتری هم از افراد می گیرد.

گاهی وقت ها مشکلات یک آسانسور به حدی زیاد می شود که به بازسازی کامل آن نیاز خواهد بود. این پروسه بعضا یک تا چند روز هم به طول می انجامد. اگر سر وقت شرکت های نامعتبر بروید، شاید مشکلات را به دروغ یا براساس اشتباه به شما بگویند. این باعث وقوع مشکلات بیشتر برای آسانسور در آینده می شود.

بررسی مزایای جنرال سرویس آسانسور

واژه General به معنای کلی است و این یعنی در سرویس این آسانسورها به تمام قسمت ها توجه می شود. هدف این است که یک سرویس جامع و کاربردی برای مشتریان صورت گیرد که تا مدت ها نیازی به سرویس مجدد و رفع ایرادات بزرگ نباشد. استفاده از این خدمات همواره با مزایای بزرگی همراه است که در ادامه چند تا را مشاهده می کنید:

  • اگر بخواهید از شرکت ها و تعمیرکاران دیگر در این حوزه استفاده کنید، شاید هزینه های زیادی را پیش رو داشته باشید، اما قیمت جنرال سرویس آسانسور بسته به نوع خدمات معقول است.
  • در صورتی که به دنبال نوسازی و مدرنیته کردن تجهیزات و در نهایت عملکرد بهتر آسانسور ساختمان خود هستید، این خدمات را از دست ندهید.
  • همان طور که گفته شد، تعمیرکاران خبره و کاربلد برای این پروسه اعزام می شوند و می توان به تجربه آن ها اعتماد کرد.

حتما مشاهده کنید:‌ نوسازی کابین اسانسور

شرکت ارائه دهنده جنرال سرویس آسانسور

این مطلب در مورد تعریف و مزایای جنرال سرویس آسانسور به عنوان یکی از بهترین ارائه دهنده های خدمات مرتبط با آسانسور بود. دغدغه های مختلف روزانه سبب می شود عده زیادی به آسانسور ساختمان خود توجه کافی نشان ندهند و در نتیجه روز به روز خرابی های بیشتر به بار بیاید. پس با دانستن برخی نکات و بهره برداری از خدمات چنین شرکت هایی می توان گام های جنرال سرویس آسانسور را طی کرد.

در میان شرکت های ارائه دهنده این سرویس که اتفاقا تعدادشان در سال های اخیر بیشتر هم شده است، باید به دنبال شرکتی بود که با کیفیت ترین خدمات را در عین هزینه های معقول برای مشتریان در نظر می گیرد و رضایت بالای آن ها را در پی دارد. کیهان گستر مانا از جمله شرکت های موفق در این زمینه است که برای هر گونه تعمیر می توانید با این تیم در تماس باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *