لیست شرکت های تعمیر و نگهداری آسانسور

لیست شرکت های تعمیر و نگهداری آسانسور


تعمیر و نگهداری آسانسور مسئله بسیار مهمی است و اگر به موقع انجام نشود، مشکلاتی را برای یک ساختمان به وجود می آورد؛ به ویژه اگر آن ساختمان تجاری و عمومی باشد و عده زیادی استفاده از آن را طلب کنند. به همین خاطر شرکت های زیادی دست به کار شده و سرویس ها و خدماتی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند.

اگر شما نیز به دنبال سرویس آسانسور خود هستید، لیست شرکت های تعمیر و نگهداری آسانسور را در این مطلب آورده ایم تا با مطالعه جزئیات و ساز و کارهای هر یک، بهترین مورد را از این به بعد انتخاب نمایید.

وظایف شرکت های تعمیر و نگهداری آسانسور

زمان سرویس آسانسورها به نوع و میزان استفاده از آن ها بر می گردد. با این حال، آسانسورها به صورت میانگین باید ماهیانه سرویس شوند. در غیر این صورت عواقبی مانند خرابی های پی در پی برخی قطعات را شاهد خواهیم بود. شرکت های تعمیر و نگهداری آسانسور با به کارگیری افراد متخصص و کاربلد، باید نهایت تلاش خود را برای سرویس، عیب یابی و تعمیر قطعات گوناگون آسانسور انجام دهند. آن ها باید آموزش دیده و کاملا با تجربه باشند تا این کار را علاوه بر کیفیت بالا، در مدت زمان کمی انجام دهند.

پس تا این جا مطلع شدیم مکانیزم آسانسور باید ماهی یک بار چکاپ شود. یک شرکت تنها نباید از یک شخص، بلکه از یک تیم بهره ببرد تا پاسخگوی مشتریان مختلف در آن واحد باشد. نتیجه تجربه و آموزش فراوان به این دسته از افراد، باعث جلوگیری از خرابی ها و خسارت های مالی می شود. در حالی که متاسفانه شهروندان زیادی به این موضوع توجه کافی نشان نمی دهند، شما می توانید همواره آسانسوری سالم و بدون خرابی در اختیار داشته باشید.

معرفی بهترین شرکت های تعمیر و نگهداری آسانسور

همان طور که وعده داده بودیم، این بخش به معرفی شرکت های مجاز سرویس و نگهداری آسانسور مربوط است. در میان شرکت های خوب، شرکت های نه چندان با تجربه و کاربلدی هم وجود دارند که بهتر است سر وقت آن ها نروید. تحقیقات جامع در این زمینه باعث می شود به اطلاعات دقیق تری دست پیدا کرده و با دید بازتری انتخاب نمایید. پس این شما و این هم شرکت های پر مشتری و موفق در این حوزه:

1- شرکت کیهان گستر مانا

کیهان گستر مانا در سال های اخیر آن قدر خود را مطرح کرده است که افراد در زمان خرابی یا نیاز به سرویس آسانسور به آن مراجعه می کنند. جالب است بدانید حدود 20 نیرو در این شرکت مشغول به فعالیت هستند تا در صورت نیاز به افراد بیشتر برای تعمیر آسانسور (بازسازی آسانسور) یا نیاز مشتریان مختلف در یک زمان، از هیچ کمکی دریغ نکنند. این شرکت نگهداری آسانسور در استان تهران واقع است و خدمات خود را برای حومه نیز در دسترس قرار می دهد.

آدرس این شرکت در انتهای یادگار امام جنوبی، بلوار بختیاری، پلاک 368 و واحد دوم واقع است و مشتریان حتی امکان مراجعه حضوری به آن جا را دارند. با این حال از طریق آدرس سایت، شماره تلفن و حتی چت تلگرام، واتساپ و اینستاگرام نیز امکان ارتباط با اعضای این سایت برای استفاده از انواع خدمات مرتبط با تعمیرات آسانسور را خواهید داشت.

2- Elevator24.com

این شرکت سرویس آسانسور همواره برای پیشبرد کیفیت و افزایش کارایی دستگاه های آسانسور و برنامه ریزی کامپیوتری آن ها نهایت تلاش خود را انجام داده است. مهندسین و افراد متخصص و آموزش دیده فراوانی در این شرکت مشغول به فعالیت هستند تا خدماتشان را در اختیار مردم قرار دهند.

کادر فنی این شرکت زمانی که به تازگی وارد آن شدند، زیر نظر افراد متخصص آموزش های لازم را دیده اند و می توان به راحتی به آن ها اعتماد کرد. امکان پیاده سازی سرویس های هوشمند از طریق این تیم، از جمله مزایای آن هاست.

3- Kgelevator.com

تفاوتی ندارد آسانسور شما از کدام نوع باشد؛ Kgelevator آماده است تا خدمات جذاب خود را به مردم ارائه نماید. البته عمده تخصص کارکنان این شرکت به آسانسورهای صنعتی مربوط می شود، اما این بدان معنا نیست که در زمینه سایر آسانسورها تبحر لازم را نداشته باشند. بهره برداری از خدمات این تیم نیز هرگز کار دشواری نخواهد بود.

سایر شرکت های مطرح برای تعمیر آسانسور

لیست شرکت های تعمیر و نگهداری آسانسور به همین جا ختم نمی شود و موارد دیگر قابل اعتمادی هم به چشم می خورند. مثلا از جمله آن ها می توان رایا آسانسور، تفا آسانسور، آسانسور آسیا، پارس پیما، نوین آسانبر، فراز، پرشین و اسکان لیفت را نام برد که نهایت تلاش خود را برای جلب رضایت کاربران انجام می دهند.

سخن پایانی

این مطلب با هدف معرفی شرکت های تعمیر و نگهداری آسانسور نوشته شده است که در نهایت امیدواریم همکاری خوبی با مورد ایده آل خود داشته باشید. تمام گزینه های ارائه شده هیچ کوتاهی برای ارائه خدمات خود نکرده و مشتریان از آن ها رضایت فراوانی دارند.

با جست و جو در سایت و همچنین منابع دیگر، اطلاعات بیشتری پیرامون این شرکت ها دستگیرتان می شود. آیا تجربه همکاری با شرکت های سرویس آسانسور دیگری را داشته اید که واقعا برایتان ارزشمند بوده اند؟ حتما تجربه خود را با دیگر کاربران در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *